focus alt

Eszközök

A eszközei

vizualitás

A vizuális elemek a BIANCO project által használt összes médiumban következetesen és összehangoltan jelennek meg:

média

Alternatív média használata:

színek

Color Codex
A BIANCO színek következetes, szuggesztív használata:

  művészet A képzőművészet, mint kontextus
  • a művészet, mint referencia
  • a műtárgyak, mint a BIANCO modell kommunikációs objektumai
  • a művész, mint a BIANCO modell emblematikus figurája
  • a művész és a műtárgyak, mint a BIANCO modell alkotóelemi
A kommunikációs csatornái
1
 
2
 
3
Szóróanyagok terjesztése (közösségi terek, kulturális intézmények)
 
4
Szórólapok terjesztése (közterületeken terjesztett szóróanyagok: kulturális intézmények, bevásárlóközpontok, autószélvédő, stb.)
 
5
Kvázi hirdetések a szaksajtóban, bannerek a képzőművészeti portálokon
 
6
Direkt Mail akciók
 
7
Internet oldal
 
8
 
A korábbi verzióiban használt szlogenek

A BIANCO project a képzőművészetet a kreatív vizuális kommunikáció tartalomszolgáltatójává teszi.

A BIANCO project egy modellt kínál, mely segítségével hidat épít a vizualitást, mint kommunikációs lehetőséget használó területek között.

A BIANCO project vizuális referenciái tartalmilag is vonzóvá teszik a termék és promóciója közötti viszonyt.

A BIANCO project lehetőségeket kínál a kommunikációs stratégia megváltoztatására, egyedivé és hitelessé teszi a tartalom és promóció kapcsolatát.

A BIANCO project által kínált személyes referenciák segítségével a promóció biztos alapokra helyeződik, ami páratlan biztonságot kölcsönöz a felhasználás szabadságához.

A BIANCO project által kínált vizuális minta egyedülálló kontextust teremt kiválasztott terméknek.

A BIANCO project vizuális technológiájában rejlő tökéletesség határozottá és meggyőzővé teszi a promóciót, jó alapot teremtve extra tartalmak közléséhez.

  állítások  
  célok  
  körülmények  
  eszközök  
  megjelent írások  
2004 kollekció -- 100 kép
a BIANCOról termékcsomag projektek prezentáció publikációk sajtószoba