A 100 darabból álló képkollekció a BIANCO modell képzőművészeti kontextushoz leginkább köthető megjelenési formája.
A BIANCO képek - a digitális technológiát nagymértékben kihasználó - panoráma eljárással készültek, sok esetben 180 fokot is meghaladó látószöget alkalmazva. A képek rendhagyó arányúak (szélességük sokszorosa a magasságuknak).
A BIANCO képkollekció központi motívuma a ... művész. Olyan önirónikus helyzeteket teremt a jelenetekben, mellyel a művész társdadalomban betöltött szerepét vizsgálja. Önmagát minden idealizálás nélkül ábrázolja, saját ruháiban, a rá jellemző magatartással és gesztusokkal. A beállításokból egyértelműen kiderül, hogy nem modellt látunk a képeken, hanem magát az alkotót. A képeken egyértelműen kiderül, hogy nem profi stáb közreműködésével készültek, hanem egyszemélyes képzőművészeti akcióról van szó.
A BIANCO képsorozat darabjai 2001. és 2003. között készültek Hollandiában, Ausztriában, Svájcban, Olaszországban, Németországban, Dániában, Norvégiában és Magyarországon. |