A BIANCO Project a képzőművészet és a vizuális kommunikáció viszonyával
kapcsolatos kérdéseket feszeget.
Egy modellt kíván felállítani, melyen keresztül hidat épít a vizualitást mint kommunikációs lehetőséget használó különböző területek között. A képzőművészet szerepének és kommunikációs lehetőségeinek újragondolásával és a képzőművészet hagyományos műfajaira eddig nem jellemző stratégiával egy valóságos szituációt igyekszik szimulálni. A BIANCO képkollekción keresztül a képzőművészet és a társadalom viszonyáról beszél. |
|||
Ajánlatával egy valóságos társadalmi igényt kíván kielégíteni, mely által lehetőség nyílik a képzőművészet társadalomban elfoglalt helyének újraértelmezésére. A képzőművészet termékeit, a műtárgyakat, a képzőművészet image-ét, a képzőművészet auráját felhasználhatóvá és alkalmazhatóvá kívánja tenni. Ezáltal új pozíciót kíván meghatározni a képzőművészet számára. | |||
A BIANCO Project a képzőművészetet a kreatív vizuális kommunikáció tartalomszolgáltatójává kívánja tenni. | |||
Céljai között fontos szerepet kap, a képzőművészeti tartalmak közlésén túl, hogy olyan közönségrétegeket is megcélozzon melyek eddig nem tartoztak a jellemzően képzőművészetet fogyasztók közé. | |||
Kulturális és populáris magazinok bevonásával.
Budapesti közterületeken elhelyezett matricák.
Kulturális intézetekben, szórakozóhelyeken, mozikban elhelyezett szóróanyagok
Közterületeken terjesztett szóróanyagok (bevásárlócentrumok, autószélvédő, stb.)
Képzőművészettel foglalkozó szaksajtóban való megjelenés. Műértő
A nyomdatermékek közvetlen postázása. Kétféle címlista lapján: - A képzőművészeket és a társművészetek művelőit illetve a kortárs művészetek iránt érdeklődőket tartalmazó címlista. - A vizuális kommunkációval foglalkozó szakmai képviselői.
A BIANCO Projectet legrészletesebben feldolgozó médium, a BIANCO Project tartalmi középpontja. Minden egyéb kommunikációs csatornában megjelenő terméken az internetoldalra mutató hivatkozás található. www.koronczi.hu/bianco
A Project lezárása képpen egy beszámoló jellegű kiállítás. |
|||
A
egy Non-profit képzőművészeti kezdeményezés. A BIANCO Project szervezői szponzorok, támogatók igénybevétele nélkül – a fő célkitűzések értelmében – saját erőből valósítják meg a Projectet. Ennek értelmében a BIANCO Project nyomdatermékein sem támogató cégek logói, sem hirdetésnek minősülő információk nem jelennek meg. |
|||
Bán András: Hiteles vagyok Műértő, 2001. december |
|||